fredag 4. mars 2011

Bursdag

Hallo!

Nå er jeg 12 år! Merker egentlig ikke noe stor forandring men jeg skal si det ble markert.

Jeg hadde egentlig tenkt at det ble en helt vanlig dag med soling og bading. Det ble det forsovet helt fram til lunsj. Jeg satt påresturangen og hadde nettopp tatt en stor bit av hamburgeren da mamma sa: se Hanna nå skjer det noe. Plutselig kom hele kjøkkenstaben syngende på Happy Birthday med gaver og kake. Kaken var kjempefin det stod "Hanna 12 År" på den. Jeg hadde satt noe av maten i halsen så da mama sa at jeg skulle blåse ut lysene var jeg redd for å spytte hamburger på kaka. Men det gikk nå bra. Det viste seg at pappa hadde sendt mail til hotellt og sagt at jeg hadde bursdag og om de kunne kjøpe noe for noen penger han hadde sendt. Det gjorde de og jeg fikk masse fint. Mamma hadde også sagt at jeg hadde bursdag så der kom kaken og sangen inn i bildet. Jeg ble nesten helt satt ut.


             Kos fra Hanna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar