tirsdag 1. mars 2011

Reise

Hei!

Nå har vi reist fra Indonesia og er i Malaysia. Her skal vi være i noen dager før vi drar hjem. Men aller først må jeg fortelle litt fra i går.

I går var programmet: SHOPPING, SHOPPING, SHOPPING! Vi var og handlet fra kl. 10.00- 19.00. Det var utrolig gøy yfor vi fikk kjøpt en masse! Så når vi kom hjem fikk vi besøk av Tina og noen flere for de ville si hadet til oss. Jeg måtte legge meg tidlig for jeg skulle opp 05.30...

Så i dag. Jeg fikk ikke sove i går kveld før 00.30 og våknet av muslimenes bønnerop kl 04.00... Litt lite søvn når man skal på reise. Litt senere dro vi til flyplassen. Der ventet vi en stund før vi skulle på flyet. Da vi kom fram til Malaysia tok vi noe som så ut til å være den lokale skolebussen for hele Malaysia fram til hotellet der jeg er nå. Hotellet heter Lone Pine og er kjempe fint.

Det er veldig deilig vær her.

-Hanna-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar