tirsdag 22. februar 2011

Latterlig badetur

Hei!

I dag var vi på den internasjonale skolen. Det var veldig gøy og se hvordan de har det der.- Klassen vi besøkte var 3. klasse og de lærte engelsk som vi lærer i 6 klasse... I friminuttet hadde de ikke ringeklokke men musikk, når de skulle inn begynnte musikken og spille og de løp inn... Klassen vi besøkte danset Waka, waka dansen for oss.

Etter det var vi og spiste lunsj på en resturang der det tok veeeeldig lang tid før vi fikk maten. Men maten og spesielt desserten var god. Mmmm. Egentlig skulle vi bade der men de "renset" bassenget så vi kunne ikke. Når vi kjørte kom en klasse og skulle bade der... Kanskje vi ikke fikk bade fordi de kom. Ikke vet jeg.

Vi bestemte oss for og gå til ett annet basseng der vi visste vi kunne bade. I begynnelsen var det greit for det var ikke så mange folk og derfor var det ingen som pekte og lo av oss fordi vi var hvite. Men da vi skulle gå ville jeg bare ta en siste svømmetur. Da kom en hel skoleklasse som visstnok skulle ta svømmemerket. Jeg tenkte ikke noe mer på det og gikk derfor uti. Plutselig begynnte alle som var der å le og peke på meg fordi jeg var hvit. Jeg gikk raskt opp igjen og inn i garderoben. Der var jo selfølgelig alle og skiftet og de begynnte og le av oss. -Igjen. Vi prøvde og ikke bry oss men da en jente la seg seg på bakken, lo og holdt seg for magen begynnte jeg og bli litt skeptisk.

På vei hjem tok vi sykkeldrosje.

Litt mer fra i går

I går kveld var vi på Sun Plaza og handlet. Veldig gøy. Jeg kjøpte nye sko.

Mvh Hanna

1 kommentar: