mandag 21. februar 2011

Skole!

Hallo!

I dag var vi på en skole! Det var kjempe gøy. Vi var der to ganger men den første gangen fikk vi nesten ikke lov til noen ting fordi rektoren ikke var der. Derfor gikk vi. Etter en stund ringte telefonen til en av de Indonesiske damene og vi fikk beskjed om at vi kunne kjøre tilbake for nå var rektoren kommet.

Da vi kom fikk vi komme inn i klassen og vi fikk ta oss god tid. Det var veldig gøy for alle barna kom og hilste, ville bli tatt bilde av, snakke med meg og sto i en ring rundt meg.

Etter det var vi og spiste på en fast food resturang. Når Anette bestilte fikk hun med en cd med Indonesisk pop som jeg fikk. Har ikke hørt på den enda så jeg er litt spent på det.

Vi har det veldig varmt og godt. Nye opplevelser hver dag. Det føles som en uke alt det vi har opplevd på bare to dager. I morgen skal vi på den internasjonale skolen der Misjonærbarna går. Det blir deilig for der er det badebasseng så det blir førstegang jeg bader på denne turen...

Klemzy fra Hanna

(hadde egentlig tenkt og ha bilde men det er veldig tregt nett her så det får bli en annen gang...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar