onsdag 23. februar 2011

Litt av hvert!

Hei igjen!
I dag skal jeg på sskolen igjen, men i dag skal jeg ikke bare se på. Jeg skal være der fra ca. kl 11-15! Gleder meg masse.

Frukt terningkast:
  • Pisang- nr. 5
  • Melon- nr. 5
  • Mangis- nr. 4
  • Durian- nr. 1
  • Dragefrukt- nr.2
  • Kokos- nr. 1
Språkkurs:


Nama seia- jeg heter       Slama pagi- god dag       Takk- terima kasih

Ferie- hari libur      


Ordforklaringer:

Pisang- liten søt banan
Mangis- syrlig frukt
Durian- utales dorian, lukter og smaker vondt
Dragefrukt- rosa skall, men en veldig klar lillafarge i fyllet

Hade! Nå håper jeg snart vi får lastet opp noen bilder.

Har du lyst til og lese litt mer om hvordan vi har det så kan du se på www.lekendelett.net  der har en vi reiser med skrevet og lastet opp litt bilder og sånn. Kan anbefales.












    1 kommentar:

    1. Hei Hanna

      Dette høres gøy ut. Leser bloggen din hver dag.

      klemzy Karo

      SvarSlett